Soovitan: Kohvipaus & Vats

Seda blogi tehes oli mul kindel eesmärk, et ma jagan siin ka häid kogemusi headest söögikohtadest. Üks säärane postitus on ilmunud varem ka minu teises blogis, kus ma mainisin ära neli väga vahvat toidukohta. Nüüd siis siin esimesed kaks.

VATS.

Tegemist on siis Genialistide Klubi kohvikuga. Asukoht Tartu (Magasini ja Laia tänava nurgal. Mine hoovi sisse ja siis väravatest ka veel sisse ja siis jõuadki pärale). Nüüd olen ma sinna päris mitu korda sattunud ning iga kord olen saanud heade maitseelamuste osaliseks. Peale selle, et nad oskavad seal head sööki kokku segada, on seal ka talutavad hinnad. Päevasupp maksab 1 euro ning seda on nii palju, et kõhu saab täis ja jääb ülegi. Päevapraad on 1.70 €.  Atmosfäär on superluks: Raamaturiiulid, kust võid endale toidu ootamise ajaks raamatu võtta. Plaadiriiul ruumi ühes otsas, kust võid otsida endale plaadi, mille sa endale soetada tahaksid. Lae all on ka vanad trükimasinad. Ja mis mulle kõige rohkem silma hakkas: köögi ukse kohal rippuv Dalai Laama pilt. Igal juhul on seal käies alati tunne, et sind oodatakse “koju”.

Vatsa virtuaalne kodu asub SIIN.

KOHVIPAUS.

Nende kodulehel on üks lause: “Värske soe sai on nagu noor naine” . Väga vahva ju. Sama vahva on ka see väike kohvik Rüütli tänaval. Taaskord Tartus.  Sattusime sinna täiesti juhuslikult koos õega ning lahkusime lauast väga täis kõhuga ja uue kohaga, mida meelde jätta. Nimelt tehakse Kohvipausis imehäid kokteilsalateid. Eriti vahva on mõelda ise, mida sa tahad, et su salatisse pandaks. Selleks on neil olemas SOOVIsalat. Lisaks on neil veel kohvi ja teed ja värskeid saiakesi ja wrappe. Igaljuhul kõike, mida keha ihaldab. Suur salat maksab 2.50 – 3 € ja väikene on 1.80€. Mina soovitan osta väikese, sest suur on ikka väga suur. Samas kui sul on kaaslane kaasas ja te tahate koos salatit süüa, siis suur on ideaalne. Soovisalati puhul soovitan mina Caesari salati kastet. See on päris hea.

Kohvipausi virtuaalne kodu asub SIIN.

Jaga maitseelamusi

